اینا حرفای اعضاعه...🍯

ᴮᵃᵉ ᴿᵒⁿᵃ · 13:19 1400/11/23

 

هر وقت خسته شدید استراحت کنید بعد دوباره با قوت برای آرزوهاتون بجنگید🌍💎

​امیدوارم که اکسوال های ما برای هر چیزی  که تلاش میکنن بدستش بیارن و موفق بشن.حتی اگه شما نتونید مثل قبل فن گرلی کنید  یا وقت نکردید لایو های دیروز مارو ببینید،عیبی نداره ،لطفا ناراحت نباشید.ازتون خیلی ممنونم و واقعا دوستون دارم . همگی ناراحت نباشید باشه؟چون اکسو همیشه اینجاست 🍯💛​​​​​​

هر کاری که دوس داری انجام بده .برای هر چیزی که میخای بهش برسی تلاش کن،

"من تشویقت میکنم"

میخواید اکسو رو ببینید ،درسته؟اگه میخواید مارو ببینید باید سخت درس بخونید ،از پدر و مادرتون اجازه بگیرید و بیاید کنسرت .باشه؟

کاری نکنید که اکسو دلیل شکست خوردنتون تو درس ها بشه بزارید ما براتون مث یه تشویق باشیم نه اینکه بخاطر علاقه بیش از حد باعث تخریب شما باشیم .

اینقدر تلاش کنید تا به همه کسایی که گفتن
" نمیتونی "
ثابت کنید من تونستم....

دوس دارم خوب درس بخونید و همیشه شاگرد زرنگ باشید،من همیشه تشویقتون میکنم .

بکهیون:زندگی یه راه پر تلاشه 🌻