سناریو بی تی اس😐👐🏻

𝖪𝗂𝗆 𝗛𝗼𝗻𝗲𝘆!🧀 · 12:39 1400/05/17

های فرزندانم:)

اومدم با سناریو خدمتتون:/

بگم من ننوشتم مینا نوشته😄

برید ادامه...💚📎

ارت: سلام داداشی پول میدی برم خرید ؟ جونگ کوک : سلام ، پول میدم ولی داداشییییی ؟؟! 😐 ۱/ت: آره دیگه پ چی ؟ 😐 جونگ کوک : هیچی ولش کن ریختم به حسابت😑 ۱/ت: مرسی

📎📎📎

۱/ت: سلام داداشی پول میدی برم خرید ؟ تهیونگ : سلام هرچقدر که فک میکنم یادم نمیاد که کِی خواهر داشتم 🤔 ۱/ت: 😐💔 پ من چیم؟ تهیونگ : تو بیبی منی 😈☠️ ۱/ت: هیمم 😐

📎📎📎

۱/ت: سلام داداشی پول میدی برم خرید ؟ جیمین : دیروز که ددیت بودم 😐 ۱/ت: نچ از اول داداشی بودی 😐😂 جیمین : نخیر ۱/ت: خا حالا پول بده جیمین : تا نگی ددی نمیدم ۱/ت: نده اصن 🙁😐 جیمین : یعنی اینقدر ددی گفتن سخته؟ 😶 ۱/ت: ددی 😐😂سخت نبود ولی به تو گفتن سخته

📎📎📎

۱/ت: سلام داداشی پول میدی برم خرید ؟ جیهوپ : استیکر پول کو 😐 ۱/ت: 😐 جیهوپ : ریختم به حسابت اجی جون 🍓💜 ۱/ت: مرسییی

📎📎📎

۱/ت: سلام داداشی پول میدی برم خرید ؟ شوگا : مگه من باباتم که از من پول میخوای 😐😶 ۱/ت: ببخشید 🚶 شوگا : دیگه تکرار نشه ۱/ت: چشم 😐💔

📎📎📎

۱/ت: داداشی پول میدی برم خرید؟ جین : صد دفعه بهت گفتم هندسام صدام کن بیتربیت 😒 ۱/ت: هندسام پول میدی برم خرید 😐 جین : حالا که اصرار می‌کنی باشه ،ببین چقدر مهربونم ، فدام بشی 😁✨

📎📎📎

۱/ت: سلام داداشی پول میدی برم خرید ؟ نامجون : سلام ، آجی جدیدمی ؟ 🙄 ۱/ت : نبودم؟😐 نامجون : راستی مگه دیروز بهت ۵میلیون پول ندادم ؟ 😐 ۱/ت: اونکه یدونه هودی و دمپایی گرفتم تموم شد 😐 نامجون : ۱۰ میلیون ریختم به حساب

👀👀👀👀👀👀💜👀

بریم گرل فرند نامجون شیم،یه روز درمیون۱۰میلیون بگیریم صاحب بزرگترین گوشی و...جهان شدیم👐🏻😂

تقصیر من نیس ویمین انقدرمنحرفن،پسرا رو نامجون تربیت کرده تقصیرمن نیس😐🤣

لایک وکامنت یادت نره،درخواستی از هرکسی داشتین براتون میذارم:]🧡❤️💚

بایییی^-^🥂