بیوگرافی سولار مامامو

𝖪𝗂𝗆 𝗛𝗼𝗻𝗲𝘆!🧀 · 12:54 1400/04/20

سلام بر دوستان:)

خبید؟

اومدم با بیو سولار عضو مامامو•~•⭐️🍓

نام استیج: سولار Solar 솔라

نام اصلی: کیم یونگ سان Kim Yong Sun 김용선

تاریخ تولد: ۲۱ فوریه ۱۹۹۱

محل تولد: Gangseo-gu, Seoul, South Korea

قد اعلام شده رسمی: ۱۶۳ سانتی متر    قد واقعی: ۱۶۱ سانتی متر

موقعیت در گروه: Leader, Vocalist

  • یه خواهر بزرگتر به اسم Yong-hee داره.
  • در دانشگاه و آکادمی موسیقی Modern K درس خوانده است.
  • سولار خودشو مادر گروه مامامو میدونه.
  • قبلا دوست داشت مهماندار هواپیما بشه.
  • سولار وقتی که به عنوان اشانتیون خرید داشت میخوند توسط کمپانی کشف شد. (اگه اینو اشتباه ترجمه کردم بگید لطفا تا درستش کنم)
  • از گوش دادن به Lil’ Wayne خوشش میاد.
  • سولار در برنامه تلویزیونی We Got Married حضور داشت. در این برنامه پارتنر او اریک نام بود.
  • در برنامه King of Masked Singer به اسم Sunflower حضور داشت.
  • سولار خودش آهنگ رسمی طرفدارا (مومو) رو ساخته.
  • سولار میتونه پیانو بزنه.
  • سولار و مونبیول توی چرخ و فلک و ترن هوایی حالشون بد میشه.
  • سولار میخواست یک راهنمای تور بشه برای خارجی هایی که به کره میان.
  • قبلا که خوابگاه داشتند سولار با هواسا هم اتاقی بود. (در حال حاضر اونا دیگ توی خوابگاه زندگی نمی کنن و هر کدوم تو خونه های خودشون زندگی میکنن.
  • سولار در بین ۱۰۰ صورت و فیس زیبای سال ۲۰۱۸ رتبه ۳۶ رو کسب کرد.
  • سولار تنها عضو گروه است که تتو ندارد.
  • سولار با آیرین از رد ولوت و چورونگ از ای پینک دوست صمیمی است.
  • او عضو ترسو گروهه. و از روح میترسه.
  • سولار بعضی از آهنگای مامامو رو ترانه سرایی کرده و آهنگشون رو ساخته.
  • او یک ost به همراه kim min-jae به اسم Star خونده.
  • همچنین یک ost به همراه مونبیول خونده به اسم Like Yesterday.
  • سولار در آهنگ Honey Bee با هانی از اکساید و لونا از اف اکس همکاری داشته.
  • تیپ ایده آل سولار: من از Simon D سونبه نیم خوشم میاد. من هیپ هاپ دوست دارم و وقتی که اون رپ میخونه خیلی تاثیر گذار و باحاله. برای همین فکر می کنم بتونیم خوب با هم کنار بیاییم … از نظر موسیقی!

💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚

اینم بیوگرافی سولار:)🧡🙂

بایس من تومامامو سولارعه*-*

اما فنشون نیستم=/

یعنی درحد گوش دادن۳یا۴آهنگ بابیوگرافیشون😐🎈

لایک کن تا رستگار شوی😁👀🔪