خواب دیشب من:|🍓🦙

ailin:)🚲💚 · 21:55 1400/06/16

های:/

دیشب ی خواب خیلییییی خوب دیدم:)

یعنی با سلولای بدنم حسش کردم:/

از خودم وجیمین*-* 

 

تاجایی ک یادمه...بی تی اس برا آش نظری اومده بودن خونمون:/

بعد کلی آهنگ خوندن و اینا ساعتای عصر بود ک رفتن از اتاق بیرون،منم تو بغل جیمین خوابم برده بود:/"استغفرالله چ خوابی بوددد"

من بیدار شدم و بله جیمین بوسیدم:/ والا نمد چرا حسش کردم😹💔

جالبیش اینجا بود که قبل خواب رفتم رو ب آسمون گفتم:خدا من...من واقعا دوس دارم پسرا رو ببینم.

نمد خدا اشتب برداشت کرده بود🙃😐

فکر کنم بایسمو اشتباه انتخاب کردم...چون تاحالا فق خواب جیمینو دیدم:/ بایسم کوکه💔😐🔪

عرررررر شب رفتم خونه هانی"*هانی دختر پسرعمومه:/" با رعایت پروتکل های بهداشتی@___@

ساعت۱۱و۳۰شب بود زدیم شبکه24B جم...ک یهو بوی ویت لاو گذاشت:/

حالا ما دوتا عررررر میزدیم....هانی ک تا الان داره از خوشحالی دق میکنه:/

تازه آرمیای کره ای رو درک میکنن ک چرا اینقدرررر جیغ وداد میکننن:/ ما ک از تو تی‌وی دیدیمشون سکته رو زدیم،خدا ب دادشون برسه😅

زیادی حرفیدم:/بای:/❤️👋🏻